Οι πρόεδροι της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος παρέθεσαν δείπνο για τον εορτασμό της κατάκτησης του πρωταθλήματος Ελλάδας.
Λιγότερο απο 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Οι πρόεδροι της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος παρέθεσαν δείπνο για τον εορτασμό της κατάκτησης του πρωταθλήματος Ελλάδας. Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο ΜΠΑΣΚΕΤ – to10.gr .
