Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικακός, μίλησε μετά το τέλος της αναμέτρησης της Εθνικής βόλεϊ και την νίκη της με 3-0 σετ επί της Βόρειας Μακεδονίας, τονίζοντας πως το υλικό της “γαλανόλευκης” είναι εξαιρετικό, ενώ εξύμνησε και το προπονητικό σταφ.
Δείτε τις δηλώσεις του Υπουργού Ανάπτυξης:
The post Θεοδωρικάκος στην ΕΡΤ: «Αγαπάω την Εθνική ομάδα βόλεϊ, είναι το ωραιότερο άθλημα» (video) appeared first on www.ertsports.gr.

