
Γιαννακόπουλος και Ομπράντοβιτς και πάλι μαζί!
Υπάρχουν στιγμές που ξεπερνούν τα τρόπαια, τις νίκες και τους τίτλους. Στιγμές που μένουν χαραγμένες στη μνήμη ενός συλλόγου και των φιλάθλων του. Μία τέτοια στιγμή ήταν η αγκαλιά του Ζέλικο Ομπράντοβιτς με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο στην παρουσίαση του Σέρβου τεχνικού στο T-Center.
Μια αγκαλιά που έκρυβε μέσα της χρόνια ιστορίας, αμοιβαίου σεβασμού και μιας σχέσης που δεν χάθηκε ποτέ, παρά την απόσταση και τα χρόνια που μεσολάβησαν.
Ο άνθρωπος που οδήγησε τον Παναθηναϊκό στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές του δόξες επέστρεψε στο σπίτι του και βρήκε απέναντί του έναν οργανισμό έτοιμο να γυρίσει σελίδα και να ονειρευτεί ξανά.
Η ιστορία δεν τελείωσε ποτέ
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δεν έκρυψε τη συγκίνησή του, μιλώντας για έναν άνθρωπο που στάθηκε δίπλα του ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές. Από την άλλη πλευρά, ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε εκεί όπου έγραψε τη δική του μπασκετική κληρονομιά, γνωρίζοντας πως η σύνδεσή του με τον Παναθηναϊκό παρέμενε πάντα ζωντανή.
Η εικόνα των δύο ανδρών αγκαλιασμένων αποτέλεσε το πιο δυνατό μήνυμα της ημέρας. Ένα μήνυμα ενότητας, επιστροφής και φιλοδοξίας.
Ένα νέο κεφάλαιο με γνώριμους πρωταγωνιστές
Η επιστροφή του «Ζοτς» δεν αφορά μόνο το παρελθόν και τις αναμνήσεις. Αφορά κυρίως το μέλλον. Ο Παναθηναϊκός θέλει να επιστρέψει στην κορυφή της Ευρώπης και για να το πετύχει επέλεξε ξανά τον άνθρωπο που ταύτισε το όνομά του με τις μεγαλύτερες επιτυχίες του συλλόγου.
Η αγκαλιά του Ομπράντοβιτς με τον Γιαννακόπουλο ήταν η εικόνα μιας νέας αρχής. Ή ίσως καλύτερα, της συνέχειας μιας ιστορίας που δεν έσβησε ποτέ.
Γιατί ορισμένοι δεσμοί δεν σπάνε. Και ο δεσμός ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς είναι ένας από αυτούς.
[embedded content]



