
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στο ΟΑΚΑ, στο σπίτι του, με ένα διάλειμμα 14 ετών στη σχέση ζωής με τον Παναθηναϊκό, και ο «Άρχοντας των Δαχτυλιδιών» παρουσιάστηκε ξανά με δόξα και τιμή.
ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΣΕ 1′
Ο «Βασιλιάς» επέστρεψε στο σπίτι του, μετά από 14 χρόνια. Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς βρίσκεται και πάλι στον Παναθηναϊκό, έτοιμος να γράψει και πάλι ιστορία, με πάνω από 3.000 φίλους των «πρασίνων» να τον υποδέχονται στην επίσημη παρουσίασή του, που έκανε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Οι δυο τους πέρασαν μαζί το glass floor του ΟΑΚΑ, τα καπνογόνα άναψαν δίπλα στο… γνωστό σύνθημα για τον κορυφαίο προπονητή στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ, που σήκωσε πέντε ευρωπαϊκά με το «τριφύλλι» και θέλει, πλέον, να πάρει κι άλλα, μιλώντας για το κίνητρο που έχει στην επάνοδό του στην Αθήνα και ζητώντας… από τον Φραγκίσκο Αλβέρτη να σηκώσει ξανά μανίκια, ενώ ο ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού αναφέρθηκε στον Ομπράντοβιτς ως τη μεγάλη αγάπη όλων, τονίζοντας ότι η ομάδα του «κυνηγά» τη Ρεάλ Μαδρίτης ως τη μεγάλη της αντίπαλο, σε μια μέρα υπερήφανη και όσους βρίσκονται ψηλά.
Λίγο αργότερα, οι δυο τους πέρασαν και πάλι το glass floor, δεχόμενοι εκ νέου την αποθέωση από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, στους οποίους ο Γιαννακόπουλος απευθύνθηκε αναφέροντας, ότι είναι η καρδιά του συλλόγου, για να αποχωρήσει μαζί με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ξανά με το γνωστό σύνθημα.
Δείτε τις στιγμές από την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς:



