
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς πόζαραν μπροστά στο άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου σε μία ιστορική φωτογραφία.
ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΣΕ 1′
Λίγη ώρα μετά το φινάλε της παρουσίασης του «Ζοτς» από τον Παναθηναϊκό, στα social media της «πράσινης» ΚΑΕ ανέβηκε μία ιστορική φωτογραφία.
Σε αυτήν ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος απαθανατίστηκαν μπροστά από το άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου, κρατώντας μάλιστα κι ένα κασκόλ του «τριφυλλιού».
Η εικόνα συνοδεύτηκε από το εξής μήνυμα:
«Η ιστορία συνεχίζεται».
Δείτε την :
THE HISTORY CONTINUES ☘️#paobcaktor pic.twitter.com/Aa1EwtaeLF
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) June 22, 2026
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Basketa.gr .


