
Πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο «Στάθης Τσανακτσής» η συνάντηση της Επιτροπής Πρωταθλήματος και Κυπέλλου με τις ομάδες Α΄ και Β΄ κατηγορίας προκειμένου να γίνει ενημέρωση για τις ημερομηνίες έναρξης των πρωταθλημάτων της νέας περιόδου και του Κυπέλλου, αλλά και να συζητηθούν διάφορα οργανωτικά θέματα.
Την Ένωση εκπροσώπησαν οι Βασίλης Ευθυμίου, Παναγιώτης Δαβής, Παναγιώτης Γκόλιας, Σωτήρης Τριανταφυλλίδης, Βασίλης Γεωργανάς και Οδυσσέας Μπλέτσος.
Από την Α΄ κατηγορία βρέθηκαν εκπρόσωποι 12 ομάδων από τις 14, ενώ η Β΄ κατηγορία είχε μόλις έξι εκπροσώπους ομάδων.
Όσον αφορά την έναρξη των πρωταθλημάτων για την αγωνιστική περίοδο 2026-27 αποφασίστηκε ότι:
Η Α΄ κατηγορία θα ξεκινήσει το Σαββατοκύριακο 12 και 13 Σεπτεμβρίου.
Η Β΄ κατηγορία θα ξεκινήσει το Σαββατοκύριακο 19 και 20 Σεπτεμβρίου.
Για τη Γ΄ κατηγορία η σκέψη είναι να ξεκινήσει τέλη Σεπτεμβρίου ή αρχές Οκτωβρίου.
Η Α΄ Φάση του Κύπελλο Ερασιτεχνών θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου.
Όσον αφορά τη συμμετοχή ή όχι του ΠΑΣ Γιάννινα και της Κατσικάς στο Κύπελλο Ερασιτεχνών, την περσινή χρονιά ήταν υποχρεωτικό οι ομάδες που αγωνίζονταν στη Γ΄ Εθνική να συμμετέχουν στην τοπική διοργάνωση του Κυπέλλου Ερασιτεχνών, ενώ για φέτος αναμένεται να δημοσιευθεί ο νέος ΚΑΠ για να δούμε αν θα υποχρεώνει πάλι τις ομάδες που είναι στη Γ΄ Εθνική να συμμετέχουν και στο τοπικό Κύπελλο Ερασιτεχνών.
Η Ένωση ζήτησε από τους παράγοντες να έχουν όσο πιο γρήγορα γίνεται τα παραχωρητήρια των γηπέδων προκειμένου αυτά να αδειοδοτηθούν.
Για την άνοδο και την παραμονή σε κάθε κατηγορία η Επιτροπή θα κάνει ένα προσχέδιο το οποίο θα μπει σε διαβούλευση μεταξύ των μελών της, ώστε σε λίγες μέρες να είναι έτοιμη η προκήρυξη και να δημοσιευθεί.
Τέλος, στην Α’ κατηγορία θα είναι υποχρεωτική η συμμετοχή ενός παίκτη κάτω των 17 ετών (2009) στην ενδεκάδα και στη Β’ και στη Β’ κατηγορία δύο παικτών κάτω των 20 (2006).
Ρεπορτάζ: Χρήστος Καλύβας




