
Φίλοι, συγγενείς και συνεργάτες του Ανδρέα Φιλιππούση δεν ξεχνάμε ένα παιδί του χώρου μας που έφυγε πρόωρα από τη ζωή τον Δεκέμβριο του 2022. Σήμερα (21/6) διοργανώθηκε στο Ελληνικό, το χωριό της καταγωγής του και στο γήπεδο στο οποίο δόθηκε το όνομά του, το 3ο τουρνουά στη μνήμη του με τη συμμετοχή της Αναγέννησης Ελληνικού, της Θύελλας Κατσικάς, του Α.Ο. Σταυρακίου και του ΠΑΣ Κάστρο/Νεοχωρόπουλο.
Ο Ανδρέας ήταν μόλις 36 ετών όταν έφυγε από τη ζωή. Ήταν από τους πιο δραστήριους αθλητικογράφους καλύπτοντας το ρεπορτάζ από το ερασιτεχνικό του Νομού μας και εκτός από την κάλυψη αγώνων μέσω του προσωπικού του site, ioannina-arena, ήταν συνεργάτης του Super Fm στο ραδιόφωνο και του TV1 στην τηλεόραση, μεταφέροντας τον παλμό της καρδιάς του τοπικού μας ποδοσφαίρου.

Στο τουρνουά ήταν και πάλι παρόντες άνθρωποι με τους οποίους συνεργάστηκε στη δημοσιογραφία, ποδοσφαιριστές και παράγοντες που ανέδειξε με τα ρεπορτάζ του καλύπτοντας αγώνες και φυσικά συγγενείς που έχασαν ένα προσφιλές τους πρόσωπο.
Το «παρών» έδωσε και ο Δήμαρχος Βορείων Τζουμέρκων, Νίκος Βαΐτσης, ενώ όλες οι ομάδες παρέλαβαν ένα λάβαρο του σημερινού τουρνουά και η νικήτρια ομάδα, που ήταν η Θύελλα Κατσικάς, ένα τιμητικό κύπελλο.
Για την ιστορία να αναφέρουμε τα αποτελέσματα του τουρνουά
Αναγέννηση Ελληνικού-Σταυράκι 3-1
ΠΑΣ Κάστρο/Νεοχωρόπουλο-Θύελλα Κατσικάς 0-3
Αναγέννηση Ελληνικού-Θύελλα Κατσικά 3-3 (4-5 στα πέναλτι).
[embedded content]
[embedded content]




