Εφόσον υπάρχει τραπεζικός λογαριασμός της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, γιατί οι γονείς πληρώνουν συνδρομές μόνο σε μετρητά ή και τα μέλη ενημερώνονται ότι δεν υπάρχει POS και μπορούν να πληρώσουν μόνο μετρητά;
Το πρωτότυπο άρθρο https://www.aek-live.gr/%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%AD-3/ ανήκει στο AEK-LIVE .
