Εξαιρετικά δύσκολη παραμένει η κατάσταση στον Αστέρα Μασάρων, καθώς οι άκαρπες δύο Γενικές Συνελεύσεις και το σήμα κινδύνου που εξέπεμψε ο σύλλογος για την ίδια την ύπαρξή του δεν έδειξαν να συγκινούν και να κινητοποιούν την τοπική κοινωνία.
Εδώ και πολλές μέρες επικρατεί η απόλυτη στασιμότητα, το ενδιαφέρον εξαντλείται σε φιλολογικές συζητήσεις και ο άνθρωπος, ή η ομάδα ανθρώπων που θα αναλάμβανε μία ουσιαστική πρωτοβουλία σωτηρίας του σωματείου, συνεχίσουν να απουσιάζουν.
Οι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού παράγοντες της διοίκησης που είχαν απομείνει να ασχολούνται με τον Αστέρα δεν σκοπεύουν να συνεχίσουν, καθώς κουράστηκαν να παλεύουν μόνοι τους, διαμηνύοντας πως είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν μόνο στην περίπτωση που βρεθεί ένα διάδοχο σχήμα πρόθυμο να σηκώσει το κύριο βάρος της καθημερινότητας.
Δυστυχής, η υφιστάμενη συνθήκη δεν υπόσχεται λύσεις και αν δεν αλλάξει κάτι εντυπωσιακά, ο Αστέρας θα οδηγηθεί σε λύση Πρωτοδικείου και μοιραία σε αδράνεια.
Ο χρόνος προφανώς και δεν είναι σύμμαχος, την ίδια στιγμή που μετά τον προπονητή Παναγιώτη Καρίκη, η αβεβαιότητα ανοίγει την πόρτα στης εξόδου και για τους ποδοσφαιριστές της ομάδας.
Ενδεικτικό είναι το “αντίο” του αρχηγού Στέφανου Νικήτα.
Αστέρας Μασάρων: Καμία λύση στον ορίζοντα, αποχώρησε ο Νικήτας
