
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε και επίσημα την λήξη της συνεργασίας της με τον Κένεθ Φαρίντ.
Μετά από μερικούς μήνες κοινής πορείας οι δύο πλευρές θα ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους, με τον Αμερικάνο σέντερ να αναζητά πλέον τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Διαβάστε επίσης: Η «βόμβα» του καλοκαιριού είναι γεγονός – Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο πάει στους Μαϊάμι Χιτ!
«Κένεθ Φαρίντ, ευχαριστούμε που μοιράστηκες το πάθος και την αφοσίωσή σου μαζί μας. Σου ευχόμαστε τα καλύτερα στο μέλλον σου, τόσο προσωπικά, όσο και επαγγελματικά Manimal»,ήταν το μήνυμα της ομάδας.
Δείτε την ανάρτηση του Παναθηναϊκού για τον Φαρίντ:
.@KennethFaried35, thank you for sharing your passion and dedication with us!
Wishing you all the best in your future, both personally and professionally, MANIMAL! 🙌💚#paobcaktor pic.twitter.com/aU5OJdOuAq
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) June 23, 2026


