Skip to content
Λιγότερο απο 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

Βραβείο fair play ο Γουόκαπ, κορυφαίος πρωτοεμφανιζόμενος ο Μοντέρο

H Ένωση Παικτών της Εuroleague τα βραβεία για τη σεζόν που τελείωσε.

Ανακοινώθηκαν τα βραβεία της Ένωσης Παικτών της Euroleague. Ο Τόμας Γουόκαπ του Ολυμπιακού έκανε δικό του το βραβείο «Fair Play», αφού συγκέντρωσε το 26% των ψήφων.

Ο Ζαν Μοντέρο που εντυπωσίασε στη Euroleague τη σεζόν που πέρασε και ετοιμάζεται για Ολυμπιακό, ήταν ο καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος με ποσοστό που ξεπέρασε το 50% και έφτασε στο 57%.

Τέλος ο Σενγκέλια πήρε βραβεία ως ο παίκτης που αποπνέει μεγαλύτερο σεβαρμό. Ο Γεωργιανός κατάφερε να μαζέψει το 41% των ψήφων για τη συγκεκριμένη κατηγορία από την Ένωση Παικτών.

Το πρωτότυπο άρθρο https://www.gazzetta.gr/basketball/euroleague/2547428/enosi-paikton-euroleague-brabeio-fair-play-o-goyokap-koryfaios ανήκει στο Gazzetta RSS .