Συναντήσεις με τους εκπροσώπους των σωματείων της Α’ και Β’ Ερασιτεχνικής θα έχει η ΕΠΣΗΠ την ερχόμενη Τετάρτη στο “Στάθης Τσανακτσής”, προκειμένου να συζητηθεί ο σχεδιασμός των πρωταθλημάτων της επόμενης σεζόν.
Σε ανακοίνωσή της η Ένωση αναφέρει τα εξής:
Η Επιτροπή Πρωταθλημάτων της ΕΠΣ Ηπείρου καλεί σε συνάντηση τα Σωματεία της Α’ Ερασιτεχνικής Κατηγορίας την Τετάρτη 17/06/2026 και ώρα 18:00 στο Ενωσιακό Γήπεδο «Στάθης Τσανακτσής».
Επίσης, καλεί σε συνάντηση τα σωματεία της Β’ Ερασιτεχνικής Κατηγορίας την ίδια ημέρα και ώρα 20:00 στον ίδιο χώρο.
Η συμμετοχή όλων κρίνεται απαραίτητη ενόψει του σχεδιασμού και προγραμματισμού της νέας Αγωνιστικής Περιόδου.
Το άρθρο Συναντήσεις με τα σωματεία της Α’ και Β’ Ερασιτεχνικής θα κάνει την Τετάρτη η ΕΠΣΗΠ εμφανίστηκε πρώτα στο Super-FM.

