
Το ιστορικό κλικ στο VIP Lounge του T-Center που συμβολίζει τη συνέχεια μιας ολόκληρης εποχής για τον Παναθηναϊκό.

Υπάρχουν φωτογραφίες που απλώς καταγράφουν μια στιγμή και υπάρχουν φωτογραφίες που γράφουν ιστορία. Μία από αυτές προέκυψε το μεσημέρι της Δευτέρας στο T-Center, λίγα λεπτά μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς στάθηκαν μπροστά από το άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου στο VIP Lounge του T-Center και φωτογραφήθηκαν σε ένα στιγμιότυπο που προκάλεσε έντονη συγκίνηση στους φίλους του συλλόγου.
Η ίδια η ΚΑΕ Παναθηναϊκός συνόδευσε τη φωτογραφία με τη φράση: «Η Ιστορία συνεχίζεται».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα του Παναθηναϊκού στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του olaprasina1908.gr στην Google
Το «Όλα Πράσινα» είναι και στο Viber! Μπες στην κοινότητά μας και μάθε πρώτος όλα τα νέα και τις μεταγραφές του «Τριφυλλιού» άμεσα στο κινητό σου.

Μπες στο Viber Channel
Διαβάστε ακόμη…
- ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Κυκλοφόρησε το συλλεκτικό T-Shirt για την επιστροφή του Ομπράντοβιτς! (pic)
- Ρίγη συγκίνησης: Η φωτογραφία Γιαννακόπουλου – Ομπράντοβιτς, που «ραγίζει» και… τσιμέντο (pic)
- Ο Ομπράντοβιτς φέρνει πρόσωπα εμπιστοσύνης: Ποιοι θα στελεχώσουν το νέο επιτελείο του Παναθηναϊκού
- Γιαννακόπουλος: «Το 2024 η EuroLeague, το 2025 το T-Center, το 2026 ο Ομπράντοβιτς» (pic)
- Ναν: Η πρώτη αντίδραση του Αμερικανού στην έλευση Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Όλα Πράσινα .
