
Σε νέα εποχή μπαίνει από σήμερα, Δευτέρα (22/6), ο ΠΑΟΚ, με τον Αλέσιο Λίσι να υπογράφει το συμβόλαιο του για την επόμενη διετία, όπως άλλωστε είχατε ενημερωθεί μέσα από το INPAOK.
Ο 40χρονος τεχνικός, που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη από το βράδυ της Κυριακής (21/6), πιάνει άμεσα δουλειά, αφού για σήμερα είναι προγραμματισμένη η πρώτη συγκέντρωση του Δικέφαλου, και η πρώτη δική του γνωριμία με το ρόστερ.
Πλέον αναμένεται και το τυπικό της ανακοίνωσης, προκειμένου να ξεκινήσει και με επίσημα η νέα εποχή στον πάγκο του Δικεφάλου.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο inpaok.com .

