Αρκετή συζήτηση γίνεται το τελευταίο διάστημα στα ποδοσφαιρικά στέκια για το αν η θέση των οπαδών είναι μόνο στην κερκίδα ή και εντός διοίκησης όταν υπάρχει κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Δεδομένου ότι ο ΠΑΣ Γιάννινα βρίσκεται στην πιο δύσκολη θέση της ιστορίας του, οι Old Fans στο δίλημμα εκτός και στην ασφάλεια ή εντός διοίκησης για το καλό της ομάδας, επέλεξαν το δεύτερο και το αιτιολογούν.
Αναλυτικά:
Ένα από τα χειρότερα διλήμματα ενός οπαδού, αν όχι το χειρότερο, είναι αν πρέπει να συμμετάσχει στη διοίκηση της ομάδας που αγαπά. Επιχειρήματα υπάρχουν και από τις δύο πλευρές, κάθε οπτική έχει εν μέρει δίκιο.
Μπροστά σε αυτό το δίλημμα βρεθήκαμε και εμείς. Ήταν μάλιστα το χειρότερο σενάριο που είχαμε εξετάσει όταν αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε κοινή πορεία. Να φτάσει η ομάδα σε αυτή την κατάντια, να χρειάζεται οπαδοί να ασκήσουν διοίκηση. Γιατί περί κατάντιας πρόκειται.
Η αγάπη όμως νίκησε κάθε αμφιβολία. Αν δεν μπορούμε να φανούμε χρήσιμοι τη στιγμή που η ομάδα βρίσκεται σε συνθήκες απόλυτης ανάγκης, για ποιον λόγο υπάρχουμε; Σε οποιαδήποτε ερώτηση «ασφάλεια ή το καλό του ΠΑΣ Γιάννινα» η απάντηση είναι μόνο «ΠΑΣ Γιάννινα».
Σεβόμαστε κάθε οπαδό, είτε είναι μέλος μας είτε όχι, που έχει διαφορετική άποψη. Το μόνο που τους ζητάμε είναι να στηρίξουν την ομάδα. Οχι γιατί στη διοικούσα επιτροπή συμμετέχει ένας εκπρόσωπος μας, αλλά γιατί η ομάδα το έχει ανάγκη τώρα πιο πολύ από ποτέ. Πιο έντονα από ποτέ.
Ευχή όλων είναι να είναι σύντομη η παρουσία αυτής της διοικούσας επιτροπής. Γιατί τότε θα σημαίνει ότι έχει βρεθεί κάποιος που θα αναλάβει να φέρει ξανά την ομάδα εκεί που της αξίζει.
Το άρθρο Οι Old Fans τοποθετήθηκαν για τον λόγο που επέλεξαν να μπουν στη διοίκηση εμφανίστηκε πρώτα στο Super-FM.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο ΠΑΣ Γιάννινα: Αγώνες – Νέα – Πρόγραμμα | Super-FM .
