Η Καλαμάτα ’80 στέφθηκε πρωταθλήτρια ΕΣΠΕΠ στην κατηγορία Κ-17 Ανδρών για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026, επικρατώντας στον μεγάλο τελικό του Σπαρτιατικού με 3-0 σετ (25-12,25-16,25-15). Ο τελικός, που διεξήχθη το Σάββατο 13 Ιουνίου 2026 στο Κλειστό της Ζαχάρως, ανέδειξε την αγωνιστική ανωτερότητα της ομάδας της Καλαμάτας, η οποία παρουσιάστηκε συγκεντρωμένη, αποτελεσματική και με σταθερή απόδοση […]
The post Η Καλαμάτα ’80 πρωταθλήτρια Πελοποννήσου Κ-17 στο βόλεϊ appeared first on ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΘΑΡΡΟΣ.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Αθλητικά – ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΘΑΡΡΟΣ .
