H Mαρία Σάκκαρη θα παίξει με την Κινγουέν Ζενγκ το μεσημέρι της Δευτέρας (15/6) για τον 1ο γύρο στο 250άρι του Νότιγχαμ.
Το πρωτότυπο άρθρο https://www.gazzetta.gr/tennis/wta/2547001/sakkari-mesimeri-tis-deyteras-i-premiera-tis-sto-notigham ανήκει στο Gazzetta RSS .
