Ο Δήμαρχος Γλυφάδας, Γιώργος Παπανικολάου, επιβεβαίωσε πως τη νέα σεζόν ο Παναθηναϊκός θα χρησιμοποιήσει το γήπεδό τους για τους αγώνες του CEV Champions League.
Λιγότερο απο 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Ο Δήμαρχος Γλυφάδας, Γιώργος Παπανικολάου, επιβεβαίωσε πως τη νέα σεζόν ο Παναθηναϊκός θα χρησιμοποιήσει το γήπεδό τους για τους αγώνες του CEV Champions League.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Gazzetta RSS .
