
Ο Ερμής Εξοχής ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Αλέξανδρο Σεχολάρι, ευχαριστώντας τον για την προσφορά, την εργατικότητα και το ήθος που επέδειξε κατά την παρουσία του στην ομάδα.
Αναλυτικά:
[embedded content]
“Μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας μας με τον Αλέξανδρο Σεχολάρι, θα θέλαμε να τον ευχαριστήσουμε θερμά για την προσφορά, την εργατικότητα και το ήθος που επέδειξε εκπροσωπώντας την ομάδα μας.
Ο Αλέξανδρος αποτέλεσε ένα σημαντικό μέλος της οικογένειάς μας και συνέβαλε με τον δικό του τρόπο στην πορεία του συλλόγου. Του ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας υγεία, προσωπική ευτυχία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της ποδοσφαιρικής και επαγγελματικής του διαδρομής.
Αλέξανδρε, σε ευχαριστούμε για όλα και οι πόρτες του συλλόγου θα είναι πάντα ανοιχτές για σένα. Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις!”.



